Twoje dane osobowe będą użyte do przetworzenia zamówienia oraz innych celów opisanych w naszej privacy policy.
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną określa zakres i warunki umawiania i rezerwacji terminu wizyt oraz zakupu produktów z zakładki „Sklep” za pośrednictwem strony internetowej: instytutwellsense.pl i portalu booksy.pl
- Definicje:
- Cennik – cennik Usług, udostępniany Klientowi na Stronie internetowej Usługodawcy,
- Klient – osoba fizyczna, który korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę,
- Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, udostępniony nieodpłatnie na stronie instytutwellsense.pl w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie, tak aby umożliwić swobodne zapoznawanie się z postanowieniami Regulaminu przed ich akceptacją,
- Strona internetowa – strona Usługodawcy, służąca do umawiania i rezerwacji terminu wizyt oraz zakupu produktów z zakładki „Sklep”, dostępna pod adresem instytutwellsense.pl oraz na portalu booksy.pl
- Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę, polegająca na udostępnieniu Klientowi możliwości umawiania i rezerwacji terminu wizyty oraz zakupu produktów z zakładki „Sklep”,
- Usługodawca – Akademia Wellbeing Sp. z o.o. prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Instytut Wellsense, z siedzibą we Wrocławiu (adres: ul. Tadeusza Gajcego 19, 51-143 Wrocław), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru pod numerem: 0000833179, NIP: 895-22-16-303 oraz REGON: 385774097, adres e-mail do kontaktu: kontakt@instytutwellsense.pl: + 48 602 001 801
- Aby móc korzystać z Usługi, należy zapoznać się dokładnie z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki. Brak akceptacji warunków Regulaminu uniemożliwia korzystanie z Usługi.
- Pozostałe usługi, tj. wizyta lub/i realizacja zakupionego produktu z zakładki „Sklep”, odbywają się osobiście w gabinecie, w terminie i miejscu wskazanym przy rezerwacji terminu lub uzgodnionym telefonicznie, mailowo z Usługodawcą. Warunki świadczenia pozostałych usług nie są objęte Regulaminem.
§ 2. Sposób korzystania ze świadczonych usług i opłaty
- Rezerwacja terminu wizyty odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i harmonogramu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Umów zabieg odnowy biologicznej lub biofeedback” i „Umów wizytę fizjoterapeutyczną”.
- Klient rezerwujący wizytę zobowiązany jest:
- Uzupełnić formularz o wymagane dane: imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres e-mail;
- W przypadku korzystania przez Klienta z zakładki „Sklep” na Stronie internetowej w celu zakupu produktu m.in. Pakietu, Vouchera, Klient dokonuje zamówienia i zakupu produktu zgodnie z instrukcjami wyświetlonymi na tej stronie.
- Uiścić przedpłatę w wysokości wskazanej przy wyborze terminu wizyty lub zakupu produktu zamieszczonego na Stronie internetowej w zakładce „Sklep”;
- Podanie danych przez Klienta jest równoznaczne ze złożeniem jego oświadczenia o zgodności z prawdą wszelkich danych udostępnionych Usługobiorcy oraz posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych, lub w przypadku jej ograniczenia posiadaniu niezbędnej zgody opiekuna prawnego.
- Po uzupełnieniu formularza rejestracyjnego, na adres e-mail podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłany link prowadzący do strony umożliwiającej uiszczenie przedpłaty, jeśli taka przedpłata na daną usługę jest wymagana.
- Warunkiem dokonania rezerwacji terminu wizyty lub zakupu produktu jest uiszczenie przedpłaty w wysokości kwoty wskazanej na Stronie internetowej. Przedpłatę uważa się za dokonaną dopiero po jej zaksięgowaniu na rachunku bankowym Usługodawcy lub potwierdzeniu wpłaty przez serwis PayU.
- W razie braku uiszczenia przedpłaty do 24 h przed wybranym terminem wizyty lub niezwłocznie w przypadku rezerwacji terminu w czasie krótszym niż 24 h do wybranego terminu wizyty, termin uznaje się za nierezerwowany i dostępny dla pozostałych potencjalnych Klientów.
- Przedpłatę można uiścić w następujący sposób za pomocą kanałów płatności dostępnych na Stronie internetowej w zakładce „Sklep” i „Umów zabieg odnowy biologicznej lub biofeedback”.
- Informację o zaksięgowaniu przedpłaty i potwierdzeniu rezerwacji terminu lub jego anulowaniu z powodu braku uiszczenia przedpłaty Klient otrzyma niezwłocznie na adres e-mail wskazany w formularzu rejestracyjnym.
§ 3. Reklamacje
- Klient ma prawo zgłaszać reklamacje związane z Usługą za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Usługodawcy wskazany w niniejszym Regulaminie.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 14 dni roboczych licząc od daty otrzymania reklamacji.
§ 4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty
- Odwołanie wizyty w zarezerwowanym terminie, włączając wizytę zarezerwowaną w ramach zakupionego produktu (m.in. Pakiet, Voucher), możliwe jest najpóźniej 24 h przed tym terminem. W przypadku braku stawiennictwa na umówionej wizycie i braku odwołania we wskazanym terminie, uiszczona przedpłata nie podlega zwrotowi.
- Odwołanie zarezerwowanego terminu wizyty, włączając wizytę zarezerwowaną w ramach zakupionego produktu (m.in. Pakiet, Voucher), jest możliwe przez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail Usługodawcy podany w Regulaminie. Usługodawca nie przewiduje innej możliwości odwołania rezerwacji.
- Brak stawiennictwa na umówionej wizycie lub brak odwołania we wskazanym terminie, włączając wizytę zarezerwowaną w ramach zakupionego produktu (m.in. Pakiet, Voucher), skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny.
- Spóźnienie się Klienta na zarezerwowany termin wizyty, włączając wizytę zarezerwowaną w ramach zakupionego produktu (m.in. Pakiet, Voucher), w przypadku jej odbycia skutkuje jej skróceniem o czas spóźnienia, przy czym opłata pozostaje bez zmian. W razie spóźnienia przekraczającego połowę planowanego czasu trwania wizyty, włączając wizytę zarezerwowaną w ramach zakupionego produktu (m.in. Pakiet, Voucher), Usługodawca uprawniony jest do anulowania rezerwacji terminu wizyty, co skutkuje przepadkiem przedpłaty. Przedpłata nie podlega zwrotowi niezależnie od przyczyny spóźnienia.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odwołania zarezerwowanego terminu wizyty najpóźniej 6 h przed tym terminem. W razie odwołania Usługodawca zaproponuje Klientowi nowy termin wizyty. W przypadku braku akceptacji nowego terminu wizyty lub niezaproponowania go Usługodawca zwróci Klientowi całość uiszczonej przedpłaty.
- Usługodawca dokona zwrotu przedpłaty w terminie 7 dni od dnia odwołania zarezerwowanego terminu wizyty zgodnie z Regulaminem.
§ 5. Wymagania techniczne
- Dostęp do Strony internetowej i formularza rejestracji wizyty możliwy jest na urządzeniu komputerowym lub mobilnym przy spełnieniu następujących warunków:
- korzystania z jednej z następujących przeglądarek: Internet Explorer, Microsoft Edge, Chrome, Mozilla Firefox, Opera lub Safari,
- korzystanie z jednego z systemów operacyjnych: Windows, macOS, Linux/Ubuntu,
- minimalne wymagania sprzętowe:
- Procesor Pentium 4 lub nowszy wspierający SSE2 (wszystkie współczesne procesory),
- 512MB pamięci RAM dla systemów 32-bitowych oraz 2GB pamięci RAM dla systemów 64-bitowych,
- minimum 200 MB wolnego miejsca na dysku do przechowywania danych tymczasowych i ciasteczek,
- stałe połączenie do sieci Internet.
- Do dokonania rezerwacji za pośrednictwem formularza konieczne jest posiadanie przez Klienta:
- rachunku bankowego,
- konta poczty elektronicznej,
- telefonu stacjonarnego lub komórkowego.
§ 6. Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu.
- Wszelkie spory między Usługodawcą a Klientem będą rozstrzygane w sposób polubowny.
- W przypadku nierozwiązania sporów na drodze polubownej, między Usługodawcą, a Klientem, sądem właściwym jest Sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla miejsca siedziby Usługodawcy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 02.04.2024 r.