Regulamin
KORZYSTANIA Z PLATFORMY KURSÓW ORAZ ZAKUPÓW POPRZEZ PLATFORMĘ KURSÓW PROWADZONEJ PRZEZ AKADEMIĘ WELLBEING
§ 1. Definicje
Na potrzeby niniejszego Regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Regulamin – niniejszy dokument, dostępny pod adresami www.akademiawellbeing.pl, www.kursy.akademiawellbeing.pl oraz www.instytutwellsense.pl
- Akademia Wellbeing – Akademia Wellbeing Sp. z o.o., z siedzibą we Wrocławiu (adres: ul. Tadeusza Gajcego 19, 51-143 Wrocław), wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru pod numerem: 0000833179, NIP: 895-22-16-303 oraz REGON: 385774097.
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna.
- Strony – Akademia Wellbeing i Kupujący.
- Konsument – osoba fizyczna, dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z treścią art. 221 kodeksu cywilnego).
- Platforma kursów – strony internetowe, prowadzone przez Akademię Wellbeing pod adresami internetowymi www.akademiawellbeing.pl, www.kursy.akademiawellbeing.pl oraz www.instytutwellsense.pl.
- Kurs – warsztaty, sesje indywidualne, programy rozwojowe, lub/i zestaw materiałów edukacyjnych online dostępny do kupienia poprzez Platformę kursów, których prawa autorskie należą do Akademii Wellbeing.
- Oferta – zbiór informacji na temat Kursu zawierający w szczególności: opis zawartości, cenę brutto, termin realizacji, okres dostępu (dotyczy materiałów edukacyjnych online) oraz inne elementy charakteryzujące Kurs.
- Operator Płatności – PayPal, PayU, Płatności 24.
- Zamówienie – zamówienie na Kurs złożone przez Kupującego za pośrednictwem Platformy kursów, zgodnie z niniejszym Regulaminem, stanowiące moment zawarcia umowy pomiędzy Akademia Wellbeing a Kupującym.
- Cena – cena brutto Kursu, wyrażona w PLN, umieszczona obok informacji o Kursie, uwzględniająca udostępnienie Kursu w ramach ograniczonej w czasie licencji niewyłącznej.
- Konto kursanta – wirtualne konto, tworzone na Platformie kursów, poprzez które Kupujący uzyskuje dostęp do zakupionych przez siebie Kursów (dotyczy materiałów edukacyjnych online).
- „Cookies” – małe pliki tekstowe wysyłane do komputera Kupującego, w których znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Platformy kursów, w szczególności procesu autoryzacji.
§ 2. Postanowienia ogólne
- Za pośrednictwem Platformy kursów Akademia Wellbeing prowadzi sprzedaż Kursów oraz świadczy na rzecz Kupującego usługę drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu Kupującemu zawarcia ze Akademia Wellbeing umowy o dostarczenie treści cyfrowych (dotyczy materiałów edukacyjnych online) lub/i umowy o realizacji szkoleń, warsztatów, sesji indywidualnych w postaci Kursów.
- Do dokonania zakupu za pośrednictwem Platformy kursów konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
- dostęp do Internetu,
- przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail,
- brak aktywnego oprogramowania blokującego pliki cookies i/lub reklamy,
- włączona obsługa Javascript,
- W celu korzystania z Kursu konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
- dostęp do Internetu,
- przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail,
- brak aktywnego oprogramowania blokującego pliki cookies i/lub reklamy,
- włączona obsługa Javascript,
- przeglądarka plików .pdf,
- możliwość odtwarzania plików audio,
- możliwość odtwarzania plików wideo,
- Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem.
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych na Platformie kursów.
§ 3. Prawa własności intelektualnej
- Akademia Wellbeing poucza niniejszym Kupującego, że Kurs udostępniony w formie zestawu materiałów edukacyjnych online lub/i warsztatów lub/i szkoleń stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do którego prawa autorskie przysługują Akademii Wellbeing.
- Akademia Wellbeing poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie Kursu przez Kupującego, bez zgody Akademii Wellbeing, stanowić będzie naruszenie praw autorskich przysługujących Akademii Wellbeing do Kursu i może skutkować odpowiedzialnością cywilną i/lub karną.
- Bez pisemnej zgody Akademia Wellbeing, Kupujący nie może zawierać treści pobranych ze stron www.akademiawellbeing.pl, www.kursy.akademiawellbeing.pl oraz www.instytutwellsense.pl w usłudze, którą tworzy lub rozpowszechnia. Akademia Wellbeing zabrania reprodukować, powielać, kopiować, sprzedawać, wynajmować, odsprzedawać lub wykorzystywać do celów komercyjnych dowolną część Kursu, a także kopiować treści na twoją lub inną stronę internetową lub publikację.
- Wszelkie materiały prezentowane podczas szkoleń lub/i warsztatów i przekazane uczestnikom podlegają ochronie na podstawie odpowiednich przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Materiały te nie mogą być rozpowszechniane, udostępniane i powielane bez pisemnej zgody Akademii Wellbeing.
- W przypadku korzystania przez Kupującego z zestawu materiałów edukacyjnych online, Akademia Wellbeing poucza także Kupującego, że Kupujący zobowiązany jest do korzystania wyłącznie z własnego konta na Platformie kursów, nie wolno mu także udostępniać pod jakimkolwiek tytułem swojego Konta kursanta do używania osobom trzecim.
§ 4. Składanie Zamówienia
- Warunkiem dokonania Zamówienia na Platformie kursów jest prawidłowe wypełnienie formularza Zamówienia, akceptacja postanowień Regulaminu oraz zawartych w Zamówieniu warunków kosztów.
- Zamówienia może dokonać Kupujący, który poda dane wymagane do realizacji Zamówienia.
- Cena Kursu podana w chwili złożenia Zamówienia przez Kupującego jest wiążąca. Cena jest Ceną brutto.
- W przypadku, gdy podane w Zamówieniu dane są niekompletne, Akademia Wellbeing skontaktuje się z Kupującym. Jeśli kontakt nie będzie możliwy w ciągu 72 godzin od momentu złożenia zamówienia, Akademia Wellbeing ma prawo do anulowania Zamówienia.
- Zamówienia składane poprzez Platformę kursów można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za wyjątkiem przerw technologicznych i prac serwisowych.
- Złożenie Zamówienia przez Kupującego oznacza złożenie, Akademii Wellbeing oferty zakupu zamówionego Kursu.
§ 5. Zakup Kursu
W celu zakupu Kursu, Kupujący musi podjąć następujące kroki:
- wybrać interesujący go Kurs/Kursy spośród dostępnych na Platformie kursów,
- dodać kurs do koszyka poprzez przycisk „Dodaj do koszyka” i przejść do podsumowania zamówienia,
- wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia i wybierając sposób płatności. Wybór sposobu płatności ogranicza się do wyboru Operatora Płatności, ponieważ jedyną formą płatności za Kurs jest płatność elektroniczna za pośrednictwem wybranego Operatora Płatności,
- zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia Zamówienia,
- zapoznać się z Polityką Prywatności – zapoznanie się z Polityką prywatności jest dobrowolne, niezbędne przed złożeniem Zamówienia,
- kliknąć w przycisk „Kupuję i Płacę”.
- Po kliknięciu w przycisk „Przejdź do kasy”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę Operatora Płatności celem dokonania zapłaty Ceny za wybrany uprzednio przez siebie Kurs/Kursy.
- Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący otrzyma potwierdzenie na adres e-mail podany w formularzu zamówienia. Z tą chwilą umowę o dostarczenie treści cyfrowych lub/i umowy o realizacji szkoleń, warsztatów, sesji indywidualnych w postaci Kursu uważa się za zawartą między Kupującym a Akademią Wellbeing.
- Na podany w zamówieniu adres e-mail Kupujący może otrzymać dodatkowo fakturę. Dokonując zakupu na Platformie kursów Kupujący automatycznie upoważnia Akademię Wellbeing do wystawienia faktury bez podpisu.
- Zapisując się na warsztaty, szkolenia, sesje indywidualne w postaci Kursów, Kupujący przyjmuje do wiadomości, że pisemna rezygnacja z udziału w zajęciach najpóźniej do 30 dni przed ich rozpoczęciem upoważnia Kupującego do otrzymania zwrotu 100% wpłaconej kwoty. W przypadku rezygnacji do 14 dni przed rozpoczęciem Kursu, Akademia Wellbeing zastrzega sobie prawo do zwrotu 50% opłaty. Po tym czasie opłata nie będzie zwracana.
- Kupujący przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę na to, że w przypadku rezygnacji ze szkolenia, warsztatu w postaci Kursu później niż na 14 dni przed jego datą lub nie wzięcia udziału w szkoleniu, warsztacie Akademia Wellbeing nie ma obowiązku zwrotu uiszczonej opłaty za to szkolenie, warsztat. Jeżeli Kupujący dokonał przedpłaty w formie zaliczki, w przypadku rezygnacji ze szkolenia, warsztatu zaliczka taka nie zostanie zwrócona.
- Akademia Wellbeing zapewnia miejsce odbycia szkolenia oraz materiały szkoleniowe. Kupujący otrzymają certyfikaty potwierdzające odbycie szkolenia. Akademia Wellbeing nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania na czas szkolenia, jeśli nie zostało to opisane w Ofercie.
- W przypadku potrzeby otrzymania faktury (jeśli nie zostały one podane w formularzu przy składaniu Zamówienia), prosimy o przesłanie danych do faktury najpóźniej w dniu wniesienia opłaty. Po tym czasie wystawienie faktury nie będzie możliwe.
§ 6. Udostępnienie i korzystanie z Kursu
- Akademia Wellbeing po otrzymaniu płatności prześle Kupującemu informację na podany w zamówieniu adres e-mail, dotyczącą dalszych kroków realizacji zamówionego Kursu m.in. uczestnictwa w szkoleniach, warsztatach, sesji indywidualnej online, rejestracji na Platformie kursów.
- W przypadku korzystania przez Kupującego ze szkoleń, warsztatów, sesji indywidualnych w postaci Kursów udostępnianych online, Kupujący otrzyma informację z linkiem do platformy (m.in. zoom, goole meet, clickmeeting) na podany w zamówieniu adres e-mail.
- W przypadku korzystania przez Kupującego z zestawu materiałów edukacyjnych online, hasło do Platformy kursów, nie jest znane Akademii Wellbeing i Kupujący ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich, w przypadku stwierdzenia naruszenia bezpieczeństwa Akademia Wellbeing ma prawo do wyłączenia dostępu Kupującemu w systemie.
- Korzystanie z Kursu odbywa się z poziomu Konta kursanta (po dokonaniu rejestracji do Platformy kursów) i wymaga połączenia z Internetem.
- Akademia Wellbeing oświadcza, iż udziela Kupującemu licencji niewyłącznej, uprawniającej do korzystania z Kursu, na czas określony w Ofercie sprzedaży, wyłącznie na użytek własny Kupującego.
- Akademia Wellbeing pozwala Kupującemu na:
- wyświetlanie zawartości Kursu na ekranie urządzenia wykorzystywanego przez Kupującego,
- zapisywanie materiałów innych niż pliki audiowizualne w pamięci trwałej urządzenia,
- drukowanie zawartości dokumentów tekstowych oraz graficznych udostępnionych w ramach Kursu.
- Jeśli Kurs realizowany jest w formie sesji indywidualnych online, sesji grupowych warsztatów lub/i szkoleń online, wówczas obowiązują dodatkowe zasady uczestnictwa w Kursie:
- Decyzja każdego Kupującego o tym, czy podczas indywidualnych online, sesji grupowych warsztatów lub/i szkoleń online Kupujący ujawnia swój wizerunek, należy do Kupującego. Kupujący ma prawo skorzystać z avatara, wówczas osoby uczestniczące w szkoleniu czy sesji słyszą go, ale nie widzą.
- W wyniku sytuacji losowych Kupujący ma prawo odwołać swoje uczestnictwo w sesji indywidualnej najpóźniej 48 godzin przed umówionym terminem wysyłając e-mail pod adres: bkrzos@akademiawellbeing.pl
- W przypadku, gdy Kupujący nie będzie uczestniczyć w umówionym terminie sesji indywidualnej i nie odwoła jej odpowiednio wcześniej, wówczas jest zobowiązany uiścić opłatę zgodnie z Ceną zawartą w Ofercie na rachunek bankowy Akademii Wellbeing.
- Akademia Wellbeing przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
- Wskazane przez Kupującego w procesie rejestracji dane są przetwarzane w celach związanych ze świadczeniem usługi Kursu, w tym również w celu przesyłania wiadomości na wskazany adres e-mail będący podstawowym kanałem komunikacji między Akademią Wellbeing a Kupującym. Podanie przez Kupującego danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do świadczenia usług przez Akademię Wellbeing.
§ 7. Odstąpienie Konsumenta od umowy
- Konsument, który zawarł z Akademią Wellbeing umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, pod warunkiem, że w systemie Platformy Kursów nie zostało odnotowane rozpoczęcie Kursu. Uprawnienie do odstąpienia od umowy nie przysługuje po rozpoczęciu szkolenia, warsztatów, sesji indywidualnej w postaci Kursu.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Akademię Wellbeing o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być złożone w każdy sposób zapewniający Akademii Wellbeing możliwość zapoznania się z jego treścią. W szczególności, uczestnik może wysłać oświadczenie pocztą elektroniczną na adres e-mail: bkrzos@akademiawellbeing.pl. Oświadczenie może być także złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Akademia Wellbeing zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Akademia Wellbeing została poinformowana o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
§ 8 Reklamacje.
- Akademia Wellbeing wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych lub/i umów na realizację szkoleń, warsztatów, sesji indywidualnych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez Strony.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 9.Dane Osobowe
- Informacje dotyczące danych osobowych przetwarzanych przez Akademię Wellbeing będącą jednocześnie Administratorem tych danych tj. Akademię Wellbeing Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, w tym w szczególności celów przetwarzania oraz uprawnień przysługującym podmiotom danych określone zostały w Polityce Prywatności.
- Kupujący oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są jego danymi, a także że są to dane prawdziwe i aktualne.
§ 10 Postanowienia końcowe.
- Regulamin obowiązuje od dnia: 02.04.2024r.
- Akademia Wellbeing zastrzega sobie prawo do zmiany zapisów niniejszego Regulaminu. Publikacja nowej wersji Regulaminu nastąpi każdorazowo poprzez zamieszczenie jej na stronie internetowej www.akademiawellbeing.pl, www.kursy.akademiawellbeing.pl oraz www.instytutwellsense.pl. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w momencie udostępnienia ich na stronie internetowej www.akademiawellbeing.pl, www.kursy.akademiawellbeing.pl oraz www.instytutwellsense.pl. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na zgłoszenia udziału w Kursach, dokonane przed wejściem w życie tych zmian.
- Treść niniejszego Regulaminu jest udostępniona na stronie internetowej www.akademiawellbeing.pl, www.kursy.akademiawellbeing.pl oraz www.instytutwellsense.pl. Regulamin można również otrzymać drogą mailową wysyłając pisemne zapytanie na adres mailowy bkrzos@akademiawellbeing.pl.
- Akademia Wellbeing może zmienić regulamin w każdym czasie.